اخبار ویژهافتخارات صالحینتلویزیون صالحیندبیرستان صالحین دوره اول

دبیرستان دوره اول صالحین در جشنواره آفرینو

شرکت دبیرستان دوره اول صالحین در جشنواره آفرینو

اولین جشنواره و نمایشگاه ملی خلاقیت ها و ابتکارات مدارس غیر دولتی در چهاردهم و پانزدهم مرداد ماه در تهران در ضلع غربی ورزشگاه ازادی سالن همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

بنا بر این گزارش تعداد ۶ هزار اثر از ۳ هزار مدرسه غیر دولتی در این جشنواره شرکت کردند که پس از داوری آثار در مراحل منطقه ، شهر و استان ، برگزیده گان جهت ارائه ابتکارات و خلاقیت های خود به مرحله کشوری در تهران رسیدند که دبیرستان دوره اول صالحین توانست در مرحله نهایی، در بین ۸ طرح برگزیده در جشنواره آفرینو قرار گیرد.


حضور مجتمع آموزشی صالحین در جمع مدارس مبتکر و خلاق مدارس غیر دولتی کشور با طرح

“مسیر زندگی – دنیای جدید من” را به خانواده بزرگ صالحین تبریک عرض می‌نماییم.


جشنواره “آفرینو” یک رویداد ملی در ایران است که به منظور به اشتراک گذاشتن خلاقیت‌ها و ابتکارات در زمینه مدیریت مدارس غیردولتی برگزار می‌شود. این جشنواره، بستری برای مدیران و موسسان مدارس غیردولتی فراهم می‌کند تا نوآوری‌ها و تجربیات موفق خود را به اشتراک بگذارند و از این طریق به بهبود سیستم آموزشی کمک کنند.

این جشنواره با محوریت‌هایی مانند نوآوری در محیط‌های آموزشی و پرورشی، مشارکت و تعاون، و تبدیل ایده‌های خلاقانه به کالا و خدمات نوآورانه برگزار می‌شود. همچنین، این جشنواره تلاش می‌کند تا از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در مدارس بهره‌برداری کرده و این تجربیات را به سایر مدارس دولتی و غیردولتی منتقل کند.

یکی از اهداف اصلی جشنواره “آفرینو”، ایجاد یک ارتباط مؤثر بین ایده‌های خلاقانه و بازار تعلیم و تربیت است، تا از این طریق ایده‌های نو به واقعیت تبدیل شوند و در سیستم آموزشی کشور تاثیرگذار باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا